شناسه محصول: jel-102

کرم دست و کوتیکول ناخن وچه

ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان (جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب‌ها مراجعه نمایید.)
free-shipping
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی رزسان
285,000 تومان
- +

ارسال فوری

7 روز گارانتی بازگشت وجه

پشتیبانی همیشگی

پرداخت در محل

توضیحات

کرم دست و کوتیکول ناخن وچه

کرم مرطوب کننده و مغذی پوست دست و کوتیکول ناخن وُچه

⦁ تقویت ناخن های ضعیف و شکننده و محافظت از کوتیکول ناخن به کمک پروتئین هیدرولیز شده کراتین

⦁ آبرسانی و افزایش سنتز کلاژن در تمامی لایه های پوست به کمک کراتین و روغن بائوباب

⦁ ترمیم کننده آسیب، ترک و کاهش احساس کشیدگی پوست به کمک روغن بائوباب و شی باتر

⦁ کاهش التهابات، قرمزی و تسکین پوست آسیب دیده به کمک گل ساعتی و آلانتوئین

⦁ کاهش خشکی و لک های تیره پوست های کدر وخسته به کمک روغن مارولا

⦁ جلوگیری از پیری زودرس و کاهش آثار پیری

⦁ کاهش ترک و تیرگی کوتیکول، افزایش زیبایی و درخشندگی ناخن ها

⦁ مناسب برای بعد از مانیکور جهت ترمیم و جلوگیری از عفونت کوتیکول

⦁ ایجاد پوستی نرم، صاف و لطیف با جذب سریع و رطوبت دهی بادوام

⦁ کاهش التهابات پوستی در اثر برخورد با مواد شوینده و شیمیایی

⦁ محافظت از پوست در برابر اثرات مضر نورخورشید، آلودگی محیطی و رادیکال های آزاد

⦁ فاقد مواد مضر سیلیکون، پارابن و روغن های معدنی

 

معرفی محصول :

کرم مرطوب کننده پوست دست و ناخن وچه، برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب است. باتوجه به خصوصیات و ویژگی های این محصول، مسلماً از خشکی دست و از ترک خوردن ناخن جلوگیری می کند. از طرف دیگر، کرم مرطوب کننده پوست دست و ناخن باعث بهبود و بازسازی پوست های خشک و آسیب دیده می شود.
با استفاده از این کرم در طول سال مخصوصاً فصل های زمستان باعث نرمی و طراوت پوست و ناخن می شود.

فواید کرم مرطوب کننده پوست دست و کوتیکول ناخن وچه 

کرم مرطوب کننده پوست دست و کوتیکول ناخن وچه دارای ترکیباتی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • Marula Oil(روغن مارولا)

عملکرد: تقویت کننده و استحکام بخش پوست دست و کوتیکول ناخن، پیشگیری از آسیب و ترک خوردن ناخن، مرطوب کننده قوی ارگانیک

  • Grape Seed Oil(روغن هسته انگور)

عملکرد: آنتی اکسیدان، نرم کننده، غنی از ویتامین سی (C)

  • Baobab Oil(روغن بائوباب)

عملکرد: پیشگیری از پیری زودرس پوست، محافظت از ناخن ها

  • Passion Flower Extract(عصاره گل ساعتی)

عملکرد: آبرسان، بهبود و بازسازی پوست خشک و آسیب دیده

  • Shea Butter(شی باتری)

عملکرد: ضد التهاب، مغذی و کمک به استحکام پوست

  • تقویت کننده و استحکام بخش پوست دست و کوتیکول ناخن به کمک پروتئین هیدرولیز شده کراتین و روغن هسته انگور
    • آبرسان، ترمیم کننده ترک پوست و کمک به بازسازی پوست خشک و آسیب دیده به کمک روغن بائوباب و گل ساعتی
    • مرطوب کننده قوی ارگانیک، کاهش و رفع التهاب، قرمزی، خشکی پوست به کمک روغن مارولا شی باتر
    • فاقد پارابن، سیلیکون و روغن معدنی

ویژگی های کرم مرطوب کننده پوست وچه

روغن مارولا

روغن مارولا به راحتی جذب پوست می شود. روغن مارولا به دلیل داشتن آمینو اسید های مثل آل ـ ارژنین و گلوتامیک اسید، کمک به آبرسانی پوست می کند. از طرف دیگر، اسید های چرب موجود در این روغن مثل پالمتیک، در داشتن پوستی نرم و مرطوب نقش موثری دارند. همچنین روغن مارولا با داشتن مواد قوی ارگانیک در نرم نگه داشتن کوتیکول ناخن موثر بوده و از آسیب های ناخن جلوگیری می کند.

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور به ماده ای با خواص آنتی اکسیدان، ضد میکروبی و ضد التهابی معروف است. روغن هسته انگور با دارا بودن لینولئیک اسید تاثیر مثبتی بر رفع خشکی پوست دارد. همچنین وجود ویتامین C سبب می شود که فرایند آبرسانی برای پوست را تسریع می کنند. از طرف دیگر، به دلیل وجود پلی فنول موجود در عصاره این روغن که یک آنتی اکسیدان قوی هست، پوست را در برابر پیری زودرس هم نیز محافظت می کند.

روغن بائوباب

کلاژن عالم اصلی استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست می باشد. با افزایش سن فرایند تولید کلاژن کندتر می شود و در نتیجه چین و چروک در پوست شکل می گیرد. روغن بائوباب با داشتن مواد آنتی اکسیدانی از تجزیه کلاژن جلوگیری می کند. در نتیجه تولید کلاژن در پوست تسریع می شود و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

عصاره گل ساعتی

عصاره گل ساعتی خیلی سریع توسط پوست جذب شود. با وجود مقادیر زیادی از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در این عصاره، آبرسانی و بازسازی پوست های آسیب دیده به راحتی انجام می پذیرد. ویتامین A موجود در این عصاره از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. بعلاوه با وجود اسید سیتریک در این عصاره، لایه برداری از پوست اتفاق می افتد و پوستی با طراوت، نرم و لطیف خواهیم داشت.

شی باتر

شی باتر به دلیل داشتن ویتامین های E ،A و F (ویتامین F: اسید آلفا ـ لینولنیک و اسید لینولئیک) در داشتن پوستی مستحکم نقش موثری دارد. وجود اسیدهای چرب و ویتامین ها در شی باتر، باعث شده که تجربه پوستی نرم و لطیف را داشته باشیم. تری گلیسیریدهایی که در شی باتر وجود دارند نه تنها باعث رساندن مواد مغذی به پوست می شوند بلکه پوستی نرم و لطیف را ایجاد می کنند. و نکته حائز اهمیت در شی باتر این است که پوست را مرطوب نگه می دارد و چرب نمی کند.

 

 

نقد و بررسی:

کرم مرطوب کننده دست و ناخن چیست؟

از معمول ترین مشکلات ناخن شکستگی، نازکی، خشکی و ریش ریش شدن می باشد. هم چنین رایج ترین مشکلات پوستی نیز خشکی، قرمزی و خارش می باشد. در اثر مواد شوینده، بلندی ناخن و مصرف پاک کننده لاک پدیدار می شود. این محصول باعث حفاظت از پوست در برابر ناخالصی های طبیعی مثل اشعه مضر آفتاب می پردازد. همچنین با تقویت لایه های هیدرولیپیدی به مرطوب بودن کمک کرده و با داشتن اثر مرطوب کنندگی و تغذیه پوست به درخشانی و استحکام ناخن کمک می کند.

 

چه عواملی باعث آسیب دیدن ناخن می شوند؟

  • خیسی و خشکی بیش از حد ناخن ها با مواد قلیایی منجر به شکستگی ناخن می شود.
  • ضربه خوردن و جویدن باعث آسیب پوست ناخن شده و بروز عفونت و باکتری می شود.
  • سوهان کشیدن اشتباه روی ناخن از دیگر عوامل مخرب پوست است.
  • بعضی از افراد از ناخن به جای ابزار استفاده می کنند. این اشتباه بزرگ باعث نازکی و شکستگی پوست می شود.

مزایا استفاده از کرم دست و ناخن چیست؟

لایه پوست دست بسیار نازک است. به همین دلیل نسبت به سایر اندام ها آسیب پذیر تر می باشد. در طی روز ممکن است پوست دست خشک و زبر شود. کرم مرطوب کننده دست و ناخن با افزایش رطوبت رسانی به پوست باعث لطافت و درخشانی می شود. همان طور که پوست دست و صورت همواره در تماس با آفتاب قرار دارد، بیشتر در معرض خطر است. این کرم به عنوان یک دستکش عمل کرده تا بتواند اثر نفوذ تابش نور خورشید را کم کند. مصرف منظم از کرم دست با خاصیت آنتی اکسیدانی به تقویت ناخن پرداخته و از پیری پوست جلوگیری می کند. مواد موثره در کرم مرطوب کننده دست و ناخن نه تنها به لطافت پوست کمک نمی کند بلکه به استحکام ناخن پرداخته و از شکننده بودن آن کاسته می شود.

 

بهترین زمان استفاده از کرم دست و ناخن

کرم های مرطوب کننده دست و صورت با مواد موثره خود سریعاً و کامل جذب پوست و ناخن می شود. اگر پوست حساسی دارید، بعد از هربار شستن دست (پس از مصرف شوینده) می توانید استفاده کنید. بهترین زمان مصرف این محصول، بعد از حمام که پوستی نرم و همچنین ناخن قابلیت انعطاف پذیری دارد می باشد. قبل از خواب که پوست به استراحت نیاز دارد زمان مناسبی می باشد. زیرا بهترین راه آبرسانی و تغذیه کوتیکول استفاده از کرم مرطوب کننده قبل خواب است. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم هر زمانی که احساس کردید پوست دستتان خشک و حساس است از کرم مرطوب کننده دست و ناخن استفاده کنید.

نکات مراقبت از ناخن چیست؟

  • مراقبت از کوتیکول های ناخن
  • مرتب کوتاه کردن ناخن ها
  • استفاده پاک کننده مناسب
  • نجوییدن ناخن ها
  • مصرف مرطوب کننده
  • نخراشید لاک ها
  • مصرف درست سوهان
  • تغذیه مناسب
  • دوری کردن از استن

چطور از کرم ناخن استفاده کنیم؟

کرم دست و ناخن زمانی احساس می شود که پوست دست و اطراف ناخن خشک شود. این خشکی در اثر تغییرات فصلی ، مصرف مواد شوینده و مراقبت نادرست از پوست اتفاق می افتد. این محصول به تعداد دفعات محدود نداشته و در طول روز هر موقع نیاز شد می توانید استفاده کنید. تکه ای از کرم را برداشته و به صورت دورانی تا مچ دست ماساژ دهید. مطمعن شوید که با ناخن های خود تماس پیدا کند و سپس ناحیه کوتیکول ناخن را ماساژ دهید. این کار جدا از محافظت پوست دست به محافظت از ناخن می پردازد. قابلیت کشسانی ، استحکام و آبرسانی پوست از فواید مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن می باشد.

 

 

فواید استفاده از کرم مرطوب کننده و مغذی پوست دست و کوتیکول ناخن

  • تقویت کننده و استحکام بخش پوست دست و کوتیکول ناخن، پیشگیری از آسیب و ترک خوردن ناخن، مرطوب کننده قوی ارگانیک
  • آنتی اکسیدان، نرم کننده، غنی از ویتامین سی (Vitamin C)
  • پیشگیری از پیری زودرس پوست، محافظت از ناخن ها
  • آبرسان، بهبود و بازسازی پوست خشک و آسیب دیده
  • ضد‌التهاب، مغذی و کمک به استحکام پوست

تاثیر روغن مارولا بر پوست و ناخن

روغن مارولا حاوی مقادیری از اسید های چرب، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها می باشد. بافت سبکی که در روغن مارولا وجود دارد به راحتی جذب پوست دست و ناخن می شود. مرطوب نگه داشتن کوتیکول ناخن با روغن مارولا سبب پیشگیری از آسیب ناخن شود. همچنین مانع از ترک خوردن ناخن می شود. مرطوبیت بالای روغن مارولا باعث شده که از خشکی ناخن جلوگیری کند. رساندن رطوبت و مواد مغذی به ناخن باعث تقویت و استحکام بندی پوست دست و ناخن می شود.

 

 

روغن هسته انگور چه اثری بر پوست دارد؟

خشکی چه برای دست، ناخن و مو باشد ضرر خود را دارد. روغن هسته انگور موجب نرمی پوست خواهد شد. ویتامین سی موجود در روغن هسته انگور موجب نرمی خواهد شد. قابلیت ارتجاعی پوست از تاثیرات روغن هسته انگور بر پوست می باشد. به طوری که خشکی پوست را کم کرده و رطوبت را هدیه می دهد. خاصیت آنتی اکسیدانی که این ماده دارد باعث شده که به عنوان یک دیوار دفاعی عمل کند و در برابر عوامل مخرب مثل پیری زودرس، خشکی و سوزش جلوگیری کند.

جایگاه روغن بائوباب در پوست و ناخن

اثر آنتی اکسیدانی روغن بائوباب موجب شده از پوست در برابر آسیب های خورشیدی محافظت کند. این ماده حاوی مقادیری از ویتامین سی (Vitamin C) است که پوست را شاداب و درخشان می کند. علاوه بر این پروتئین هایی که در روغن بائوباب وجود دارد به محافظت از ناخن ها و بهبود بافت های ناخن پرداخته و مشکلاتی از قبیل ترک، نازکی و شکنندگی ناخن را رفع می کند.

 

عصاره گل ساعتی چه فوایدی بر پوست دارد؟

طبق گزارشات انجام شده گل ساعتی دارای خواص درمانی بسیاری است. این عصاره به دلیل این که سرشار از ویتامین آ (Vitamin A) می باشد، مواد مغذی پوست به حساب می آید. با افزایش آبرسانی، سلامتی پوست را تضمین کرده. به طوری که سرعت پیر شدن پوست را کم می کند. اثر ضد التهابی که گل ساعتی دارد به بهبود و بازسازی پوست های خشک و آسیب دیده می پردازد. از سوی دیگر با رساندن مواد مغذی به ناخن ها موجب مستحکم شدن ناخن می شود.

 نقش شی باتر در کرم مرطوب کننده دست و کوتیکول ناخن

داشتن اسید های چرب و ویتامین در شی باتر باعث شده که در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد. خاصیت ضدالتهابی و ترمیم کنندگی شی باتر باعث جوانسازی پوست می شود. این ماده با جذب بالا در لایه اپیدرمی پوست به حفظ رطوبت پوست می پردازد. به عبارت دیگر شی باتر با حفظ رطوبت در لایه های پوست، احتمال خشک شدن را کاهش می دهد. رساندن مواد مغذی به پوست باعث بازسازی سلول ها شده و در نتیجه موجب استحکام پوست خواهد شد.

 

نحوه مصرف :

کرم دست و ناخن یک محصول آرایشی عالی برای محافظت از دستان شما در برابر تغییرات جوی و خشکی می باشد. این کرم باعث هیدراته نگه داشتن پوست می شود. با این حال، جهت تاثیر بهتر کرم دست و ناخن طبق مراحل زیر عمل نمایید:

  • هر زمان که احساس کردید که پوستتان خشک شده از کرم دست و ناخن استفاده کنید.
    • استفاده کرم در شب، سبب ترمیم پوست و ناخن شده و صبح نرمی پوست را حس خواهید کرد.
    • مقداری از کرم را روی کف دست خود فشار دهید و به آرامی از نوک انگشتان تا مچ دست ماساژ دهید.
    • ناحیه کوتیکول ناخن را ماساژ دهید تا رطوبت رسانی مناسبی به ناخن صورت بپذیرد.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم دست و کوتیکول ناخن وچه

موجود در انبار

285,000 تومان
- +